nedeľa 30. novembra 2014

Napodobeninám značkových výrobkov sa na Slovensku i v Čechách darí


Napodobeniny značkových výrobkov, teda "fejky" nie sú ani na našom trhu ničím novým.
Aký postoj k nim majú zákazníci, čo si o nich myslia? Objasnil to prieskum agentúry GfK, ktorý táto renomovaná agentúra v minulom roku zrealizovala na vzorke 1 300 respondentov v Čechách a na Slovensku.
V komentári k prieskumu sa uvádza:
Obliecť si napodobeninu značkových vecí Slovákom a ani Čechom neprekáža. Avšak iba za predpokladu, že sa o tom okolie nedozvie.
K "fejkom", po ktorých ľudia najčastejšie siahajú, patria najmä značky športového oblečenia a výrobky od známych svetových návrhárov. 
"Značka oblečenia a doplnkov totiž často odzrkadľuje spoločenský status ich majiteľa a vylepšiť si svoje spoločenské postavenie pomocou napodobeniny drahého výrobku by boli ochotní traja zo štyroch Slovákov," dodáva GfK.
Prevažná väčšina ľudí na Slovensku (81%) deklarovala, že má vo svojom okolí známych a priateľov, ktorí nosia alebo vlastnia imitáciu, respektíve falzifikát. Medzi päť kategórií, ktoré sú z tohto hľadiska najviac frekventované, patria tričká a pulóvre, ďalej športové oblečenie a obuv, kabelky a džínsy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára