"Inovátori" alebo angl. "Early adopters" predstavujú skupinu zákazníkov, ktorá vyhľadáva novinky, najnovšie technológie, chce všetko čo je alebo ešte len bude IN.
Ich protikladom je masový trh, ktorý naopak chce niečo odskúšané, čo predstavuje istotu a solídnu voľbu. Je jednoducho konzervatívny.
Inovátori a masový trh majú úplne iné záujmy, a preto ak chcete s nimi komunikovať, musíte používať úplne odlišný slovník.
Seth Godin nedávno publikoval na svojom blogu článok venujúci sa tejto problematike:
http://sethgodin./the-two-vocabularies-because-there-are-two-audiences.html
Slová, ktoré zaujmú inovátora sú napríklad:
teraz
nový
prelomový
kontroverzný
limitovaná edícia
zmena
tajomstvo
netestovaný
Naopak, asi neuspejete so slovami: bezpečný, certifikovaný, jednoduchý, garantovaný, odskúšaný :-)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára