piatok 15. júna 2018

Zmena loga - nepodceňte závažnosť situácie

Predstavte si situáciu: idete sponzorovať akciu, treba zaslať logo. Vaše "staré" logo používate už 10 rokov a zdá sa Vám už také "okukané", možno nemoderné. Dáte si navrhnúť nové logo, rýchlo je hotové.

Čo treba vziať do úvahy:

1) inovácia loga je fajn, ale keď idete meniť logo, treba si to dobre premyslieť:
-treba si stanoviť, ako chcete aby logo pôsobilo: veselo, výhražne, seriózne, ekologicky?
-idete zmeniť farebnosť? zvážte zameranie Vašej firmy, napríklad červená je síce výrazná, ale tiež je to výstražná farba
-aby ste sa odlíšili od konkurencie mali by ste si vyhodnotiť aké majú logá a potom sa zamyslieť ako sa chcete odlíšiť

2) použitie nového loga na akcii ktorú sponzorujete
-nové čerstvé logo neodporúčam použiť

-klienti vás poznajú pod starým logom a tak keď niečo sponzorujete, nie je vhodné dať tam nové logo, ktoré zatiaľ nikto nevidel
-môže sa stať, že klienti ani nezaregistrujú, že ste niečo sponzorovali, jednoducho vás na akcii nerozpoznajú
-nové logo treba klientom predstaviť a nejaký čas ho používať - až potom ho môžete začať používať ako rozpoznateľnú značku napr. pri sponzoringu

Zmena loga je závažná vec, treba to robiť skôr opatrne (ľudia Vás pod ním poznajú), nerobte to narýchlo!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára